Jdi na obsah Jdi na menu
 


NoSaint Angel - Představení

9. 1. 2011

Určitě jste zaregistrovali, že na tuto sezonu, která se rychle blíží, mám nový stroj. Kolo už za sebou má asi 1300km, je tedy ještě v dobré kondici :-). První závod, který jsem s ním absolvoval, byl Zbraslavská 8sma, kde jsem získal první místo. Kolo bylo tehdy složeno pouhé čtyři dny. Dalším závodem byl pražský cyklokros, kde se bajk ve slušné konkurenci neztratil.

 Kolo bylo složeno 3. 11. 2010, tedy je to ještě miminko. Osazení jsem volil podle vlastního přesvědčení a vlastního vkusu a smyslu pro funkčnost.

 Na místo rámu jsem zvolil nejlepší rám v dané cenové kategorii, tedy NoSaint, model Angel 2011 v černé barvě. Dle tabulkových údajů mi měla geometrie sedět. Ve skutečnosti to tak opravdu je.

 Na post kol jsem posadil osvědčenou klasiku od firmy Campagnolo, respektive Fulcrum Red Metal 5 v modelové řadě 2010. Na ty jsem obul pláště od světoznámé značky Michelin. Na sezonu budou tyto pláště vyměněny. Na pozici řazení figuruje Sram X. 9 v trigger verzi. Tímto řazením ovládám přesmyk Shimano XT ´08 a šaltr Sram X. 9 ´09. Kliky XT, řetěz Capagnolo C9 a kazeta SLX jsou sázkou na jistotu. Rodla, forbec a sedlovku jsem dal do rukou Truvativu Stylo. Gripy s hlávkem jsou pod taktovkou Ritchey. Hlávko je v modelové řadě WCS. Vidlu jsem volil dle předchozích zkušeností, tedy RockShox Reba Sl se 100mm zdvihem a lockem z řídítek, na který jsem si zvykl. Brzdy Avid Elixir R jsou taktéž sázkou na jistotu a spolu se 160mm kotouči G3 mě spolehlivě zastaví za jakékoliv situace.

 

andel-----kopie.jpg

 

 Sezení obstarává SelleItalia SLR, které mi svým tvarem plně vyhovuje jak na chrtí XC, tak 6-ti hodinové švihy. Pedály jsou klasické SPD M-520 od Shimana, které jsou takřka nezničitelné. Bidoňáky jsou od Specialized a to RibCage, které bidon nepustí ani v té nejhorší situaci.

 Celý bajk je laděn do černo-stříbrné s oranžovými doplňky. Zejména tedy bowdeny Jagwire Ripcord, polepy a reflexky.

 Kolo je postaveno mě přesně na míru jak po designové, tak i po funkční stránce. Je tedy pro mě plně dostačující. Váha se pohybuje kolem 11,3Kg, což je na poměry dnešních závodních kol trochu více, ale drobným tuningem se dá kilo sundat.

 Celý stroj je tedy laděn do individuálního designu, který na cestách nepotkáte. Kolo by mělo být kompletně hotové po designové stránce na konci příštího týdne, až se vrátí věci z eloxování.

 Doufám, že mě toto kolo pokaždé spolehlivě dovede do cíle s úctyhodným výsledkem :-).

 

Fotogalerie bude přidána do konce Března 2011.

 

©Pajan

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

E

(tomáš jedno, 17. 1. 2011 20:33)

Váha se pohybuje kolem 11,3Kg, což je na poměry dnešních závodních kol trochu více, ale drobným tuningem se dá kilo sundat.
...............
Sezení obstarává SelleItalia SLR, které mi svým tvarem plně vyhovuje jak na chrtí XC, tak 6-ti hodinové švihy. - A pak napíšeš,že na šestihodinnové švihy nemáš :D ,ale do článku to nenapíšeš :D
Jinak fakt pohoda, vždyť o nic ani nejde .. :)

Re: E

(Admin - Pajan, 17. 1. 2011 20:42)

Až budou peníze, tak to kilo je maličkost.

Já jsem napsal, že na 6-ti hodinový TRÉNINKY nemám. Švih je něco jinýho. Ujasni si pojmy a pak rýpej.

Re: Re: E

(tomáš jedno, 18. 1. 2011 20:27)

A jaký je tam rozdíl ? 6 hodin na biku tak i tak :-)
Jak se z toho pán naráz vykrucuje ... :D :D Jestli tě to štve,tak neodpovídej .

Re: Re: Re: E

(Admin - Pajan, 18. 1. 2011 22:00)

Já se z ničeho nevykrucuji, nemám z čeho.
Pokud nevidíš rozdíl mezi vyjížďkou, potažmo švihem a tréninkem, tak je mi tě upřímně líto.

Re: Re: Re: Re: E

(tomáš jedno, 19. 1. 2011 15:22)

Tyvole.. děláš si ze mě prdel ?!!!!!!! Ty mě ještě budeš urážet ???!!! Píšeš tam, že je sedlo dobré na chrtí xc i 6 hodinnové švihy. Já ti napsal, že píšeš něco, co jsi nikdy neuskutečnil a ty pořád rozebíráš, že neznám rozdíl mezi švihem a tréninkem,kdyzž sem ti na tvou odpověd, že na 6 hodinové tréninky nemáš odpověděl, ... ,,tak proč se tu o tom zmiňuješ ? "
Snad je jedno,jestli jde o švih,či trénink ( obojí je trénink) a dobře..., zeptám se Tě jinak. Seděl jsi někdy 6 hodin na biku ? )ted už se z toho vymluvit těmi dětinskými praktikami nemůžeš) .
Jo a prosím , nech si ty mooooc chytré řeči, o švihu x tréninku. Je mi Tě osobně líto, pokud bereš švih ,jako něco jiného, než trénink. Tohle mě opravdu dostalo... , mě poučovat nemusíš.

Re: Re: Re: Re: Re: E

(tomáš jedno, 19. 1. 2011 15:31)

Napiš už prosím Tě jasnou odpověď , jen mě to zájímá. Nechci se hádat, jsme jedna krev, jsme vlastně parťáci a nechci sobě ani tobě kazit náladu :-) :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: E

(Admin - Pajan, 19. 1. 2011 15:43)

Jsem rád, že to vidíš takhle :D:D. ANO, seděl,a i déle.

Re: Re: Re: Re: Re: E

(Admin - Pajan, 19. 1. 2011 15:42)

Dobře, tak aby nedocházelo k dalšímu konfliktu. Na švihu si nehlídám tepy, AVS nic. Stavim s klukama v hospodě atd. Na tréninku se ženu za tepy, AVS atd. Snad jsem ti objasnil můj pohled na věc :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: E

(tomáš jedno, 19. 1. 2011 22:45)

Tak tedy ok :-)

Re: E

(Admin - Pajan, 16. 1. 2011 22:43)

Píšu, páč mě to baví.
Neurážím se, jen odpovídám.
6h na kole nemakám, na to nemám. 6-ti hodinový tréninky nejsou v mých silách.
Ano, jsem hobík, ale pokud si budu říkat, že s tim nic neudělám, nic nedokážu.
Gramař jsem nebyl, ale od té doby, co mám práci si to můžu aspoň trochu dovilit. BTW, kdy jsem se zmínil o tom, že je pro mne každý gram důležitý?

E

(tomáš jedno, 16. 1. 2011 22:12)

Neurážej se hned ,já to myslím v dobrém :-)
Pořád mám z těch tvých jinak zajímavýh článků pocit, že mi dokazuješ, jak makáš šest hodin na kole, jak je pro tebe důležitý každý gram , že o každém měsíci píšeš článek (ovšem to je dobré , zajímavé) . Mám z toho pocit, že nás všechny předčíš a prostě si o sobě myslíš a cítíš se...
Ale chápej, je to jen dojem. Jinak se mi tvůj web líbí a určitě to nemyslím ve zlém, jen mě zarazilo těch šest hodin a chrtí xc, přitom jsi obyčejný hobbík, tak jako já a nenaděláš nic :D ..
Mimochodem já dal včera přes stovku km a dnes také :) , takže v tom závist nehledej.
Přeji spoustu štastných km Příteli :-)

Re: E

(tomáš jedno, 16. 1. 2011 22:15)

btw- pěkný bike

Re: Re: E

(Admin - Pajan, 16. 1. 2011 22:35)

Díky

e

(tomáš jedno, 15. 1. 2011 10:21)

tyvole .. na chrtí xc i šesti-hodinnové švihy.. Kdy jsi takový švih jel ?? Připadá mi to tady trochu, jakože ze sebe děláš velkého cyklistiku a dost si o sobě myslíš a každý krok musíš všem oznámit..Sorry

Re: e

(Admin - Pajan, 15. 1. 2011 20:49)

24.10.2010
Co si mám představit pod pojmem "velkého cyklistiku"?
Ano, každý krok musím všem oznámit, když je to web prakticky o mě. Myslím si o sobě to co jsem. Nemám důvod ze sebe dělat víc. Jsem sám se sebou spokojený.